Posturi Disponibile:
Asistent Manager
Candidatul ideal
- Studii medii/ superioare;
- Experienta reprezintaun avantaj;
- Cunostinte de operare f bune PC (Pachet Office) si de utilizare a echipamentelor de birou (copiator, fax, telefon);
- Persoana serioasa, ordonata, dinamica ;
- Abilitati deosebite de comunicare, orientare catre client;
- Responsabilitate, punctualitate, ordine şi acurateţe;
- Fire vesela, optimista;
- Limba Engleza: nivel avansat;
- O scurta descriere personala la momentul aplicarii.
Descrierea jobului
- Asigura fluxul de comunicare (verbala si scrisa) intre departamentele companiei, dar si intre Managerul General si ceilalti angajati ai companiei
- Desfasoara activitati de receptive - secretariat si asistenta a Managerului General, totodata acordand suport pentru departamantele: administrativ, logistica, vanzari
- Preia şi efectueaza legaturi si convorbiri telefonice, primeste si distribuie corespondenta
- Tine agenda intalnirilor cu clientii, pentru Directorul General
- Furnizeaza diverse informatii, la cerere (taxi, restaurante, mersul trenurilor, etc.)
- Multiplica documentele conform cerintelor
- Primeste si directioneaza in firma clientii şi vizitatorii
- Asigura activitate de protocol pentru clienti si vizitatori
- Organizeaza si supravegheaza activitatea de curierat
- Inregistreaza orice document care intra / iese din firma
- Organizeaza livrarea si se asigura de primirea facturilor de catre client.
Beneficii
- salariu negociabil in functie de experienta
- bonuri de masa
- mediu de lucru placut